5 juli 2014


Hejdå dagis!

Idag var sista dagen på förskolan för min lilla skrutt. Känns vemodigt, men ändå pirrigt att hon börjar förskoleklass om 1,5 månad. Bästa kompisen och några fler hamnar i samma klass, så det blir nog bra.

En utav fröknarna hann gå på semester redan förra veckan och då hade jag inte ens påbörjat presenterna till dem. Får lämna den efter semestern. Men de andra två fick dem idag och de blev jätteglada. Den ena blev jag inte så jättenöjd med, men han såg glad ut ändå. Ville inte köpa blomma för det hade de säkert redan fått massor utav och kunde inte komma på något annat än sådana här nyckelringar:


Tyget är svart/vit seersucker, samma som min folkloreblus som jag sydde klart igår. 



Min kära brodermaskin som inte sett ljuset på över 1,5 år. Kanske blir mer i sommar? Till hösten blir det bara plugg och ingen mer sömnad förrän förmodligen tidigast efter nyår någon gång.

TYG från Stoff & Stil
Nyckelring från Ebay
               

1 kommentar:

  1. Do you understand there is a 12 word sentence you can speak to your partner... that will induce intense feelings of love and instinctual attractiveness for you deep within his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, please and guard you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him work better than before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, fueling this mighty instinct is absolutely essential to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him open his soul and heart for you in a way he haven't expressed before and he will identify you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails