18 november 2009

En present till min go'a systerdotter!

Inte så märkvärdigt, bara en body i molntyget från JnyDesign. Den blev klar för två kvällar sedan, men träffade inte syrran förrän idag, så då har jag inte vågat lägga ut den här på bloggen ifall hon skulle se den... Har bett att få en bild på söta flickan, som jag kan lägga ut här, men hon kanske ska prova den först och se att den passar.


Och den här igelkott-bodyn till min lilla kicka blev klar igår kväll. Här sys det på kvällarna minsann. Det är konstigt att det finns mer tid att sy nu när jag börjat jobba... Det är nog tufft för en 1-åring att vara på dagis ett par timmar varje dag. Idag när hon kom hem, så hittade hon en leksaks husbil i storasyrrans rum. Gick ut i hallen och kröp fram med bilen och försökte låta som man gör när man leker med bilar. Det var bara för gulligt!


TYG: Blått molntyg från JnyDesign, samt brun bomullsjersey. Gult igelkottstyg från Mjuka Tyger. Vit mudd från någonstans. Tryckknappar från Bibbis, likaså Prymtången som är helt fantastisk. Inget bankande, bara att klämma dit tryckknapparna.

MÖNSTER: Ottobre Design nr 1 (2006)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails