21 maj 2009

I väntan på mer tid...

... så har jag beställt "lite" tyg på Mjuka tyger, som nu har öppnat igen. Många fina tyger och bra öppningserbjudanden!
Vet inte när de öppnade, men det tyget som jag ville ha mest var så klart slutsålt... Å andra sidan så finns det inte mycket tid över till att sy just nu. Prioriterar familjen, pyssla i trädgården etc just nu när det är så fint väder. Sneglar dock på min symaskin och overlock ett antal gånger per dag... Tyget som ska bli en solhatt till lilla V är i alla fall tvättat och struket. Kan inte bestämma mig för vilket mönster jag ska ta. Har ju bara ett antal Allt om handarbete och Ottobre...! Har även tvättat det svarta tyget som ska bli tights till mig själv, samt att jag har ritat av och klippt ut mönstret. Lite händer det även om det inte syns något på bloggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails