26 oktober 2009

Helgens fynd!

Det här köpte jag på Symässan, som var i helgen. Barnmanchester, rosa fleece, svart/vit/silver-randig trikå från MG-Tyger. Från MMH Barnkläder köpte jag den rosa Hello Kitty trikån och lila mudd. Lite smått och gott från Modesäljaren, bl a en ny tygsax, resår, bandkantare (kostade 98 kr, men fick den för 50 kr för att det var den sista!), spolar och Vliesofix.
Men, vad är det där? En liten tjuv...!

Det här köpte jag från MMH Barnkläder på Tradera. Fick det för 79 kr! Knappt en meter, men det en mössa och vantar kan det nog bli. När jag var och hämtade tyget, så fick jag även ett par entrébiljetter till Symässan. Inte helt fel, för jag jag fick åka tillbaka på söndagen och köpa det som jag inte hann med på lördagen. Min äldsta dotter frågade nämligen efter knappt 30 sek inne på mässa var man kunde fika! Minstingen i sulkyn med viftande armar och ben och den stora som tjatade om att fika. Puh! Dagen efter fick mannen snällt vara hemma med prinsessorna och jag kunde handla i lugn och ro.

Här kommer en live bild (från i fredags) på minstingen. Gjorde vristmuddarna för breda. Var rädd att de skulle bli för små så att jag knappt skulle få igenom fötterna. Ska ta och sprätta upp dem någon dag och förminska dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails